Для зручності об’єднав два історичних шари, датування яких різниться в один день – 21 і 22 серпня 1941 року. В ті дні у місті змін не було, знімки у двох цих шарах приблизно однакового масштабу, якість і деталізація теж приблизно однакова. Візуально загальний шар наразі має такий вигляд (червоним 22 серпня, жовтим 21 серпня):
Старий шар 22 серпня доступний, старі URL-посилання актуальні. Але з панелі шарів він вже видалений. Більшість файлів були придбані Олексієм Адамчиком та Сергієм Чигвінцевим.
Знімки дуже високої деталізації, доступні з максимальним 18-м рівнем зуму. Нижче короткий огляд цікавих об’єктів.
Палац Іліча, в деталях видно навіть малюнок клумби перед центральним входом:
Вокзал і трамвайний колійний розвиток у цьому місці. Нагадаю, стара будівля вокзалу знаходилася на місці сучасної третьої платформи:
Дуже чіткі тіні від фарватерних прольотів Мерефо-Херсонського мосту:
Севастопольське кладовище у 1941 році було з великою кількістю дерев (у порівнянні з 1944 роком). Лазаревську церкву майже не видно в деревах:
Ще цілий і вже зруйнований ДІІТ (1941-1944):
Загадкове коло в районі сучасної Підстанції, від якого в 1943 році не залишилося і сліду. Скоріше за все це була переносна конструкція для воєнних цілей, можливо мішень для десантників-парашутистів:
В деталях видно кладовище на Розвилці:
Дякую, Артеме!
Зафіксуємо тут для історії, що до двадцять другого сюди https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=2210841&rightmap=220841#18/48.45648/35.04727 було виставлено ще два поїзди на додачу до решти, що вже стоять ранком двадцять першого (і це за загальноприйнятого твердження, що трамвайний рух містом припинився ще двадцятого).
Олексій АдамчикЦитувати